مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-02اجتماعي

دستگیری 126 شکارچی در مناطق حفاظت شده لارستان


رییس اداره محیط زیست لارستان از دستگیری 126 شکارچی با 103 سلاح در مناطق حفاظت شده لارستان خبر داد و گفت:از این صیادان تعداد 466 قطعه انواع پرنده و 26 رأس پستاندار کشف و صیادان به مراجع قضایی معرفی شدند.

- خدانظر انصاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان با ابراز خرسندی از نزول بارش های مناسب باران در سال زراعی اخیر در این شهرستان اظهار داشت: تالاب هیرم در شهرستان اوز در بهترین وضعیت چند سال اخیر خود قرار گرفته و بیش از 90 درصد تالاب هیرم   آبدار شده است.

رییس اداره محیط زیست لارستان با اشاره به اینکه امسال حدود 8 هزار قطعه پرنده از گونه های مختلف به تالاب هیرم مهاجرت کرده اند، تصریح کرد: عمده این پرندگان شامل گونه های بومی و مهاجر از قبیل فلامینگو، کفچه نوک، حواصیل ها، اگرت ها، کاکایی، انواع مرغابی، چنگر، درنای خاکستری و غیره است که به این تالاب کوچ  و حتی برخی از این گونه ها جوجه آوری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 245 میلیون تومان ضرر و زیان از شکارچیان وصول شده است، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت زادوولد قوچ لارستان با توجه به بارندگی مطلوب در منطقه و رویش پوشش گیاهی و ساخت و تعمیر آبشخور در مناطق حفاظت شده از وضعیت مطلوبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 126 شکارچی در مناطق حفاظت شده لارستان

دستگیری 126 شکارچی در مناطق حفاظت شده لارستان