مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-05-02پزشكي

تولید محلول ضدعفونی کننده در استان سمنان 19 برابر شد


حسن آل بویه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع کرونا در کشور، شرکت های تولیدی اقلام و تجهیزات بهداشتی استان سمنان برای مقابله با این ویروس به صورت مستمر اقدام به تولید این اقلام کردند.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا سبب جهش تولید لوازم و اقلام بهداشتی در واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان شده است بیان کرد: ظرفیت تولید ماسک در این واحدها 27هزار عدد در روز بود اما اکنون، با مدیریت جهادی واحدها روزانه 43 هزار عدد ماسک تولید می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، واحدهای تولیدی استان برای تامین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم تغییر خط داد.

وی تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی برای رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در واحدهای صنعتی انجام می شود.

آل بویه با اشاره به تلاش ها برای ایجاد محیط سالم و بهداشتی در واحدهای تولیدی استان سمنان، اضافه کرد: مدیران این واحدها برای ایجاد فضای ایمن در مقابله با کرونا تمام تلاش خود را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان به ضرورت توجه جدی به توصیه های ستادمقابله با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: واحدهای تولیدی و صنعتی استان با رعایت پروتکل های مربوط به گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محلول ضدعفونی کننده در استان سمنان 19 برابر شد

تولید محلول ضدعفونی کننده در استان سمنان 19 برابر شد