موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-02فرهنگي

گفتگوی لایو مدرس ایرانی با سرپرست گروه «مانستر تراک» آلمان


علی صلاحی به همراه سرپرست گروه تئاتر «مانستر تراک» (Monster Truck) از آلمان گفتگویی مجازی درباره بازیگری و پرفورمنس آرت خواهند داشت.

- گفتگوی لایو مدرس ایرانی با سرپرست گروه مانستر تراک آلمان علی صلاحی به همراه سرپرست گروه تئاتر مانستر تراک (Monster Truck) از آلمان گفتگویی مجازی درباره بازیگری و پرفورمنس آرت خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که تمام فعالیت های هنری جمعی به دلیل پیشگیری از گسترش بیشتر کرونا به فضای مجازی منتقل شده است، بسیاری از هنرمندان، فعالیت خود را به فضای مجازی برده اند و علی صلاحی ـ مدرس بازیگری و بازیگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ـ از چهره های هنری فعال در این فضاست.

او که علاوه بر تدریس بازیگری در زمینه بازیگردانی سینما و تئاتر هم فعال است، مدتی است کنفرانس های ویدیویی (وبینار) درباره آموزش بازیگری در صفحه شخصی خود برگزار می کند و به زودی نیز گفتگویی با سحر رحیمی سرپرست گروه تئاتر مانستر تراک آلمان خواهد داشت.

صلاحی درباره این گفتگو توضیح داد: گفتگوی ما با عنوان بازیگری و پرفورمنس آرت و تعاریف هر یک از این دو مقوله برگزار می شود.

او اضافه کرد: بخش اول این گفتگو که روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه به صورت لایو برگزار می شود، به تعریف این دو موضوع اختصاص دارد و بخش دوم نیز ویژه پرسش و پاسخ مخاطبان طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی لایو مدرس ایرانی با سرپرست گروه «مانستر تراک» آلمان

گفتگوی لایو مدرس ایرانی با سرپرست گروه «مانستر تراک» آلمان