مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-30بين الملل

عمران خان دولت برترپنداری هندو مودی را به تغییر جمعیتی در کشمیر با نسل کشی متهم کرد


پاکستان پیشگامانه موضوع نقض حقوق بشر در کشمیر تحت کنترل هند را در چندین نشست بین المللی مطرح کرده است، به ویژه پس از آنکه دولت تحت رهبری نارندرا مودی وضعیت ویژه این منطقه را از بین برد و آن را به یک سرزمین تحت نظارت فدرال تبدیل کرد.

- عمران خان دولت "برترپنداری هندو" مودی را به تغییر جمعیتی در کشمیر با "نسل کشی" متهم کرد پاکستان پیشگامانه موضوع "نقض حقوق بشر" در کشمیر تحت کنترل هند را در چندین نشست بین المللی مطرح کرده است، به ویژه پس از آنکه دولت تحت رهبری نارندرا مودی وضعیت ویژه این منطقه را از بین برد و آن را به یک سرزمین تحت نظارت فدرال تبدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمران خان، نخست وزیر پاکستان هند را به ادامه جنایات جنگی در طرف کشمیر هند و تلاش برای تغییر جمعیت شناسی منطقه متهم کرد و دولت نارندرا مودی را به عنوان فاشیست برترپندار هندوتوا توصیف کرد.

عمران خان در پیامی توییتری نوشت: تحت پوشش بیماری همه گیر جهانی کووید-19، دولت مودی با ایدئولوژی فاشیستی برترپندار هندوتوا به جنایات جنگی خود را در کشمیر ادامه می دهد و با ادامه نسل کشی کشیمیری ها و تلاش برای تغییر جمعیتی در جامو و کشمیر اشغالی، کنوانسیون چهارم ژنو را نقض می کند؛ قلمرویی که از سوی سازمان ملل مورد مناقشه شناخته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان دولت برترپنداری هندو مودی را به تغییر جمعیتی در کشمیر با نسل کشی متهم کرد

عمران خان دولت برترپنداری هندو مودی را به تغییر جمعیتی در کشمیر با نسل کشی متهم کرد