موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-30اقتصادي

تسریع در اتمام پروژه مقبره الشعرا با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تسریع در اتمام پروژه مقبره الشعرا با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در حاشیه بازدید از پروژه مقبره الشعرا، با قدردانی از زحمات شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بزرگ، اظهار داشت: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت و تداوم کمک شهرداری، شاهد تسریع در اتمام این پروژه باشیم.

وی افزود: تصمیمات اتخاذ شده برای کوتاه مدت بر این مبنا است که با بهره برداری از ضلع شمالی پروژه، امکان تردد شهروندان و گردشگران در آینده ای نزدیک فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: با اقدامات شهرداری تبریز، بدنه ضلع شمالی احداث شده و در چندماه آینده با تکمیل سقف و کف آن، شاهد آزادسازی و بهره برداری از بخش شمالی مقبره الشعرا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالیان گذشته نسبت به اهمیت این پروژه به آن توجه نشده است، گفت: دولت نیز برای تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد؛ چراکه مقبره الشعرا یک پروژه ملی است و برای کشور و استان ما اهمیت ویژه ای دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار تبریز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان از روند اجرای پروژه مقبره الشعرا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اتمام پروژه مقبره الشعرا با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت

تسریع در اتمام پروژه مقبره الشعرا با تزریق اعتبارات لازم از سوی دولت