مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-30پزشكي

تازه ترین وضعیت بهروز بقایی که به کرونا مبتلا شد


همسرم همچنان در خانه مشغول به استراحت است، خوشبختانه بیماری کاملاً دفع شده و این خانه نشینی هم در ادامه روند قرنطینه خانگی است که اکثر مردم این روزها سعی در رعایت آن دارند.

- ، ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش بعد از ابتلا به بیماری کرونا گفت: همسرم همچنان در خانه مشغول به استراحت است، خوشبختانه بیماری کاملاً دفع شده و این خانه نشینی هم در ادامه روند قرنطینه خانگی است که اکثر مردم این روزها سعی در رعایت آن دارند.

وی در همین راستا ادامه داد: نزدیک به یک ماه از مرخص شدن همسرم می گذرد و وی همواره پس از ترخیص در خانه بوده است، البته معاینات همچنان روی وی ادامه داشته اما با توجه به تغییرات مثبتی که داشته مشخصا بیماری کرونا به کل دفع شده و وی در سلامت کامل به سر می برد.

همسر این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت روحی وی افزود: شرایط فعلی و قرنطینه خانگی بعد از نزدیک به سه ماه برای همه سخت است، طبیعتا همسرم نیز بعد از گذران این دوره طولانی از خانه نشینی همچون اکثریت ما کمی کسل و بی حوصله است که البته برای همه افرادی که قرنطینه خانگی بوده اند پیش می آید.

قاسمیان با اشاره به قطع درمان دارویی بهروز بقایی تاکید کرد: مدت هاست که درمان دارویی بر روی همسرم متوقف شده است، حال وی بسیار بهتر است اما برای احتیاط و مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین وضعیت بهروز بقایی که به کرونا مبتلا شد

تازه ترین وضعیت بهروز بقایی که به کرونا مبتلا شد