مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-29ورزشي

امیدوار به کسب 2 سهمیه دیگر برای پارالمپیک 2020 هستیم


عزت الله پرنیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: صمد عباسی و علیرضا ایزدی در رشته وزنه برداری و علی الفت نیا و فرهاد کهریزی در رشته دو و میدانی ورزشکاران کرمانشاهی هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شانس دارند.

وی ادامه داد: پس از فوت نابهنگام و ناراحت کننده مرحوم سیامند رحمان قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان جهان، سهمیه ایشان محفوظ مانده و فکر می کنم اگر 2 وزنه بردار کرمانشاهی بتوانند در اردوهای آتی تیم ملی رکوردهای لازم را از خود به جا بگذارند یکی از آنها می تواند نماینده ایران باشد.

پرنیان تصریح کرد: همچنین الفت نیا در پرش طول و کهریزی در دو 100 متر نیز در صورتی که رکوردهای خوبی از خود به جا بگذارند می توانند یکی از سهمیه های دو و میدانی پارالمپیک را کسب و نماینده کشورمان در این رویداد مهم باشند.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه در ادامه گفت: تاکنون مهران نکویی مجد در پرتاب وزنه و شهلا بهروزی راد در قایقرانی به ترتیب با کسب مدال های نقره و برنز مسابقات قهرمانی جهان که در امارات و مجارستان برگزار شد موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر موفقیت های سال گذشته ورزشکاران هیات می توان به نایب قهرمانی مهدی بهرامی آذر در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار به کسب 2 سهمیه دیگر برای پارالمپیک 2020 هستیم

امیدوار به کسب 2 سهمیه دیگر برای پارالمپیک 2020 هستیم