مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-28ورزشي

ساختمان بهزیستی پلدختر پاتوق معتادان شد فرماندار دستور تخریب داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن رضاییان امروز سه شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان پلدختر، اظهار داشت: پیگیری می شود، ساختمان قدیم بهزیستی این شهرستان که پاتوق معتادان و به معضلی تبدیل شده ظرف یک هفته با اخذ مجوز از استان، تخریب شود.

وی، افزود: سالن ورزشی روستای مورانی که مشکل راه دسترسی دارد، باید ظرف 10 روز تعیین تکلیف و رفع مشکل شود.

راه ارتباطی روستای پران پرویز احداث شود فرماندار پلدختر، گفت: باید در شرایط کنونی حاکم بر جامعه، همه مسئولان با صداقت و دلسوزی در راستای رفع نواقص ناشی از سیلاب همت کنند، تا مشکلات و دغدغه های مردم در بستری از امنیت و آرامش کاهش یابد.

رضاییان، رشد تعالی شهرستان را مسئله مدنظر مسئولان دانست و افزود: برای رفع مشکلات زیرساختی ناشی از سیل در شهرستان پلدختر که دغدغه جدی است از جمله کشاورزی تلاش بیشتری شود.

وی، یادآور شد: با توجه به اینکه در شهرستان، صنعتی وجود ندارد و فرصت های شغلی کمتر است تلاش شود تا پایان سال 99 ایستگاه های پمپاژ در راستای بهره مندی مردم، شهرستان راه اندازی شوند.

فرماندار پلدختر، افزود: تاکنون اقدام های خوبی در زمینه گازرسانی، بازسازی زیرساخت های ورزشی در شهرستان صورت گرفته، پل ها و راه های روستایی تخریب شده که دغدغه مردم بوده، مشکل آن برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان بهزیستی پلدختر پاتوق معتادان شد فرماندار دستور تخریب داد

ساختمان بهزیستی پلدختر پاتوق معتادان شد فرماندار دستور تخریب داد