مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-28ورزشي

پایان کار غفور در لوبه ایتالیا/ پیشنهاد هایی از اروپا تا آسیا


امیر غفور که در فصل جاری برای تیم والیبال لوبه ایتالیا بازی می کرد بعد از تعطیلی لیگ برتر والیبال ایتالیا به ایران بازگشته است و برای فصل بعدی پیشنها دهای زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر غفور والیبالیست کاشانی تیم ملی متولد 16 خرداد 1370 است که در اولین موفقیت خود 12 سال پیش مدال طلای نوجوانان آسیا را بر گردن انداخت.

غفور پس از آن نیز 11 سال پیش مدال نقره نوجوانان جهان را برد، 10 سال پیش مدال نقره جوانان آسیا را بر گردن آویخت، کاپ بهترین اسپکر مردان آسیا را در سال 2013 به خود اختصاص داد؛ وی در پایان لیگ ملت های 2019 با کسب 249 امتیاز، عنوان ارزشمند امتیازآورترین بازیکن این رقابت ها را به دست آورد و در مسابقات قهرمانی مردان آسیا نیز به عنوان بهترین قطر پاسور برگزیده شد.

غفور تنها لژیونر والیبال ایران در ایتالیا بود والیبالیست کاشانی تیم ملی که در فصل گذشته به تیم مونزا ایتالیا پیوست و لژیونر شد، با عملکرد خوبی که از خود در بازی های باشگاهی و ملی به نمایش گذاشت، برای فصل جاری به تیم لوبه، قهرمان ایتالیا ملحق شد.

غفور در این فصل با تیم لوبه قهرمان جام باشگاه های جهان شد و این برای اولین بار در تاریخ بود که یک بازیکن ایرانی این عنوان مهم را کسب می کند، قهرمانی در جام حذفی ایتالیا نیز عنوانی دیگر بود که او در دومین فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار غفور در لوبه ایتالیا/ پیشنهاد هایی از اروپا تا آسیا

پایان کار غفور در لوبه ایتالیا/ پیشنهاد هایی از اروپا تا آسیا