مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-04-27اقتصادي

فعالیت مهدکودک های زیرزمینی، بلاتکلیفی مهدهای مجاز


روزهای نخست اسفندماه بود که سازمان بهزیستی تعطیلی همپای مهدهای کودک با مدارس را اعلام کرد.

بخشنامه ای ابلاغ نشد.

مدیران مهدکودک ها در خلال مصاحبه های چپ و راست مدیران این سازمان از قانونی که مهر تعطیلی بر مراکزشان زده بود باخبر شدند.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس - معصومه اصغری: با شیوع بیماری کرونا مهد کودک ها هم در سیاهه مشاغل زیان دیده جایی برای خودشان باز کردند.

با گذشت بیش از دو ماه  ماه از تعطیلی این مراکز که چرخ مخارج شان روی پرداختی شهریه ماهانه والدین می گردد هنوز حمایتی از مدیران و مربیان و خدمه آنها انجام نشده است.

در بحبوحه بحران قول و قرارهای ناپایداری از سوی برخی مسئولان مجال بروز پیدا کرد که خیلی زود معلوم شد همان ها هم در آشفته ترین وضعیت کارکنان این مهدها قوز بالا قوز شده اند.

*** تعطیلی مهدکودک ها و پاسکاری بچه ها در خانه اقوام با شروع به کار ادارات و سازمان و مراکز دولتی و پایان زمان دورکاری بسیاری از والدین مستاصل از پاسکاری کودکان شان به خانه اقوام حالا برای نگهداری از آن ها  دست به دامن مراکزی شده اند که مجوز درست و درمانی ندارند.

مدیران مهد کودک ها می گویند به سادگی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند با پذیرش یک سوم از ظرفیت شان از این آسیب پیشگیری کنند و چراغ مهدهای شان را روشن نگاه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مهدکودک های زیرزمینی، بلاتکلیفی مهدهای مجاز

فعالیت مهدکودک های زیرزمینی، بلاتکلیفی مهدهای مجاز