مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-04-27اقتصادي

پیش بینی اقتصاد ایران پس از راه اندازی دادگاه تجاری


درحالیکه وزیر امور اقتصادی و دارایی از راه اندازی دادگاه های تجاری در سال جاری خبر داده است، یک کارشناس اقتصادی اثرات این اقدام بر اقتصاد را تحلیل کرد که این امر اثراتی همچون کاهش تنش در اقتصاد، - درحالیکه وزیر امور اقتصادی و دارایی از راه اندازی دادگاه های تجاری در سال جاری خبر داده است، یک کارشناس اقتصادی اثرات این اقدام بر اقتصاد را تحلیل کرد که این امر اثراتی همچون کاهش تنش در اقتصاد، ایجاد ثبات و آرامش برای اقتصاد، کاهش جرائم اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.

حیدر مستخدمین حسینی درباره تاثیرات راه اندازی دادگاه های تجاری و ویژه اقتصادی بر اقتصاد به ایسنا پاسخ داد: این نوع دادگاه ها برای این هدف ایجاد می شوند که با فوریت و تخصص بیشتری به پرونده های اقتصادی بپردازد که در دنیا هم برای هر یک از حوزه های مختلف دادگاه ویژه همچون دادگاه خانواده، تشکیل می شود.

تشکیل این نوع دادگاه ها از سابقه زیادی در وزارت امور اقتصادی و دارایی به دلیل بحث های مربوط به حوزه هایی همچون مالیات، گمرک، واردات، صادرات و.

برخوردار است که این امر هم می تواند به اقتصاد کمک کند و آن را از تنش ها رها و آرامش و ثبات بیشتری هم به اقتصاد تزریق کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اقتصاد ایران پس از راه اندازی دادگاه تجاری

پیش بینی اقتصاد ایران پس از راه اندازی دادگاه تجاری