مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-27اقتصادي

بحران در صنعت نفت شیل آمریکا تازه شروع شده است


پر شدن مخازن ذخیره نفت و در عین حال پایین ماندن مصرف بنزین در آمریکا باعث خواهد شد که فعالیت شرکت های نفتی در این کشور به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، چند هفته مانده به تعطیلات تابستانی در آمریکا، مصرف بنزین این کشور به قدری کاهش یافته که طی بیش از 50 سال گذشته، بی سابقه بوده است.

دلیل کاهش تقاضا برای بنزین، خانه نشین شدن بسیاری از مردم، در پی اعمال سیاست های کنترل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بوده است.

با توجه به کاهش تقاضا برای سوخت خودرو در آمریکا، پالایشگاه های این کشور نیز نرخ پالایش نفت را به میزان قابل توجهی کاهش داده و همین امر باعث شده است که شاهد روند سریع پر شدن مخازن انبار نفت، در سراسر آمریکا، باشیم.

کارشناسان بر این باورند، طی هفته های آینده شاهد بدتر شدن اوضاع در صنعت نفت آمریکا خواهیم بود و تا اواسط ماه می، ظرفیت انبار ذخیره نفت اوکلاهاما نیز به طور کامل، پر خواهد شد.

کاهش سریع تقاضا، در سایه شیوع ویروس کرونا، باعث شده است که شاهد پر شدن سریع مخازن نفت این کشور، باشیم و از طرف دیگر قیمت نفت در بازار جهانی کاهش یابد.

این مسئله باعث شده است که سریع تر از آن چیزی که پیشتر تصور می شد، شرکت ها به سمت کاهش تعداد دکل های نفتی، و پایین آوردن تولید نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در صنعت نفت شیل آمریکا تازه شروع شده است

بحران در صنعت نفت شیل آمریکا تازه شروع شده است