مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-27حوادث

کشف جسد یک زن در رودخانه مایان/ فروردین‎ماه 20 حادثه در این رودخانه داشتیم


مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی طرقبه از کشف جسد زن میانسالی در رودخانه مایان طرقبه خبر داد و گفت: فروردین‎ماه سال جاری بالغ بر 20 مورد حادثه در این رودخانه داشتیم.

- ابوالفضل نیک دل در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: طی تماس تلفنی مردمی و پلیس 110 مبنی بر کشف یک جسد در آب های رودخانه مایان روستای حصار طرقبه بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: جسد این خانم 45 تا 50 ساله بومی منطقه حصار که از یک پل چوبی سقوط کرده بود، پس از تلاش‎های صورت گرفته توسط نیروهای آتش نشانی در حضور قاضی کشیک، افسر تجسس و کارشناسان پزشکی قانونی از آب بیرون کشیده شد و تحویل پزشک قانونی گردید.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی طرقبه مطرح کرد: علت اصلی سقوط این زن که به دلیل نامعلومی از پل به داخل رودخانه پر آب سقوط کرده بود، توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه به دلیل زیاد بودن حجم آب عملیات بیرون کشیدن جسد توسط 5 نفر از نیروهای آتش نشانی 30 دقیقه زمان برد، افزود: زن میانسال ساکن روستای حصار طرقبه به قصد رساندن غذا برای همسر خود که در باغ مشغول کار بوده، تصمیم می گیرد از پل روی رودخانه عبور کند اما هنگام عبور از پل به دلیل نامعلومی داخل رودخانه پر آب سقوط می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد یک زن در رودخانه مایان/ فروردین‎ماه 20 حادثه در این رودخانه داشتیم

کشف جسد یک زن در رودخانه مایان/ فروردین‎ماه 20 حادثه در این رودخانه داشتیم