مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-27پزشكي

پیگیری وضعیت درمانی «شادی» توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این دانشگاه برای پیگیری وضعیت درمانی بیمار شادی خشنه پیگیری های لازم را انجام است.

- پیگیری وضعیت درمانی شادی توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این دانشگاه برای پیگیری وضعیت درمانی بیمار شادی خشنه پیگیری های لازم را انجام است.

دکتر فرزاد وفایی افزود: به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره وضعیت نامناسب جسمانی دختر نوجوان دهدشتی و ابتلاء وی به یک بیماری نادر، دستور ویژه رسیدگی به وضعیت این بیمار صادر و مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه مامور پیگیری این موضوع شد.

وی اظهارکرد: بیمار شادی خشنه، در سن 9 سالگی دچار کم شنوایی و از سمعک استفاده می کرد و با داشتن علائم تنگی نفس در خواب و رفتن به مدت 18روز در بیمارستان دهدشت بستری و پس از آن 2 ماه در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود اما باوجود تلاش های صورت گرفته بیماری وی مشخص نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر وفایی یادآور شد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی مکاتباتی با مدیر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) شیراز و مدیرکل بهزیستی استان خواهان هرگونه مساعدت و همکاری در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وضعیت درمانی «شادی» توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

پیگیری وضعیت درمانی «شادی» توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج