مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-27سياسي

جلب مشارکت شهروندان باید مورد توجه مدیریت شهری باشد


مهدی رازجویان روز دوشنبه در جلسه معارفه شهردار جدید رامسر افزود: نهاد شهرداری علاوه انکه نهادی اجرایی است یک نهاد فرهنگی به شمار می رود، اگر شهرداری مشارکت مردم را در امور اجرایی خود دخیل نکند با شکست مواجه می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر رامسر 30 فروردین ماه با 4 رای مثبت احمد خوش قلب را به عنوان شهردار این شهر انتخاب و به استانداری مازندران معرفی کردند و حکم شهردار جدید رامسر به تایید حسین زادگان استاندار مازندران رسید.

وی پیوست فرهنگی اقدامات شهرداری از تعامل با مردم از طریق رسانه ها حایز اهمیت دانست و افزود: شهروندان از عناصر دغدغه مند جامعه شهری هستند، بنابراین مدیریت شهری باید به گونه ای برنامه ریزی کند که سرمایه های مردم به این سمت سوق پیدا کند و به توسعه پایدار کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری در مناسبات خود در عرصه مدیریت شهری باید منافع جمع را ببیند نه منافع سرمایه گذار را تاکید کرد: پسندیده نیست توسعه فضای شهر به گونه ای باشد که برخی افراد سود و برخی دیگر از طرحهای شهری متضرر شوند.

وی با بیان اینکه برای توسعه متوازن و پایدار باید از همه امکانات استفاده شود ، تاکید کرد: یک شهروند در تمام مدت که نفس می کشد با شهرداری سر و کار دارد بنابراین برقراری ارتباط دوستانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب مشارکت شهروندان باید مورد توجه مدیریت شهری باشد

جلب مشارکت شهروندان باید مورد توجه مدیریت شهری باشد