مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-27سياسي

لغو اعزام مبلغان غیربومی به گچساران/ فعالیت مبلغان از طریق فضای مجازی


رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس اعزام مبلغین و روحانیون غیربومی از استان های دیگر برای انجام فعالیت های مذهبی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان صورت نمی گیرد.

- حجت الاسلام هادی خادمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا تعدادی از مبلغان دینی از استان های  اصفهان و قم برای اجرای برنامه های مذهبی، اقامه نماز جماعت و سایر فعالیت های تبلیغی به شهرستان اعزام می شدند.

وی  با بیان اینکه  امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس مبلغین و روحانیون برای فعالیت های مذهبی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان  به روستاها اعزام نمی شوند، ادامه داد: همچنین برنامه اعزام روحانیون و مبلغان دینی غیربومی از استان های قم و اصفهان به شهرستان گچساران انجام نمی شود.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد:طلاب  و روحانیون از طریق فضای مجازی با کلیپ های کوتاه، ارسال سخنرانی و پاسخ به احکام شرعیبا مخاطبین خود در تماس بوده و از سایر ظرفیت های فضای مجازی در ارتباط با مردم بهره خواهند برد.

 خادمی با بیان اینکه در ماه رمضان بازگشایی مساجد بدون تجمع و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می گیرد، اذعان کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اعزام مبلغان غیربومی به گچساران/ فعالیت مبلغان از طریق فضای مجازی

لغو اعزام مبلغان غیربومی به گچساران/ فعالیت مبلغان از طریق فضای مجازی