مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:572020-04-27سياسي

بیش از 6 هزار یتیم خراسان شمالی چشم انتظار کمک نیکوکاران


مجید الهی راد روز دوشنبه اظهار داشت: این کودکان چشم انتظار حمایت نیکوکاران برای تامین نیازهای اساسی همچون معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن هستند.

وی عنوان کرد: از مجموع کودکان یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد 2 هزار و 834 نفر یتیم و 3 هزار و 322 نفر نیز فرزندان خانواده های نیازمند با سرپرست بیمار، سالمند و یا زندانی هستند.

الهی راد با اشاره به اینکه هم اکنون ایتام و کودکان نیازمند توسط حامیان بومی و غیربومی این نهاد حمایت می شوند، خاطرنشان کرد: حامیان در سال گذشته بیش از 220 میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت خود کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال 97 بیش از 13 درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم شده است، گفت: حامیان و خیرین نیکوکار می توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت نام در سایت های اکرام ایتام و محسنین، به یاری کودکان نیازمند بشتابند و حامی آن ها شوند.

افزون بر 44 هزار و 479 خانوار با بیش از 100 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند و افزون بر 12 هزار نفر نیز از خدمات موردی این نهاد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 هزار یتیم خراسان شمالی چشم انتظار کمک نیکوکاران

بیش از 6 هزار یتیم خراسان شمالی چشم انتظار کمک نیکوکاران