مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-26اقتصادي

با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد


رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار همدان وجود ندارد، گفت: با افزایش ورود نوبرانه ها به بازار قطعاً قیمت میوه کاهش می یابد.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار همدان وجود ندارد، گفت: با افزایش ورود نوبرانه ها به بازار قطعاً قیمت میوه کاهش می یابد.

رضا البرزی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در حال حاضر ملون، چغاله بادام و توت فرنگی وارد بازار شده و از هفته آینده خربزه، زردآلو و گوجه سبز نیز به بازار می آید.

وی تصریح کرد: با آمدن میوه های نوبرانه در بازار و با تغییر ذائقه مردم، دیگر میوه های پاییزی همچون سیب و پرتقال خریداری نمی شود.

وی از کاهش قیمت پیاز، خیار و گوجه فرنگی خبر داد و گفت: قیمت این محصولات نسبت به شب عید کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی در بازار 1500، خیار از 2000 تا 4000 تومان و پیاز از 2000 تا 3000 تومان به فروش می رسد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین 2000 تا 3000 تومان است، ادامه داد: قیمت ملون که در هفته گذشته به 10 هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر با کاهش قیمت رو برو شده و به 4000 تا 6000 تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد

با افزایش ورود نوبرانه ها در بازار قیمت میوه کاهش می یابد