مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-26اقتصادي

تلاش برای اتمام ساختمان پلاسکو تا پایان امسال / پارکینگ از تعهد ما خارج است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدپرویز فتاح درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در پلاسکو اختلافاتی با شهرداری وجود دارد، - رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به احداث اسکله آخرین طبقه ساختمان پلاسکو گفت: در خصوص مشکل پارکینگ مباحثی با شهرداری مطرح شد ضمن آنکه بنیاد پارکینگ پروانه مقابل ساختمان پلاسکو را بازسازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدپرویز فتاح درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در پلاسکو اختلافاتی با شهرداری وجود دارد، به آنجا رفت و آمد داریم و در حال پیگیری هستیم، اما رفاقت ها اجازه نمی دهد این اختلافات عمق پیدا کند.

وی افزود: اسکله آخرین طبقه پلاسکو (طبقه 16 روی زمین) در حال احداث است و تمام می شود، پروژه تقریبا طبق زمان بندی پیش رفته است و اگر 10 روزی هم عقب افتاد کرونا بی تأثیر نبود، چون ما نمی توانستیم حمل مصالح به تهران داشته باشیم و جاده ها مسدود بود، اما در ایام نوروز پیگیری کردیم و راه برای آوردن برخی مصالح باز شد.

* پارکینگ پلاسکو از تعهد بنیاد خارج است رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه از شهرداری تشکر می کنیم که مانعی برای احداث پلاسکو ایجاد نکردند، گفت: البته شهرداری ادعا هایی داشت که در پلاسکو بنیاد باید بحث پارکینگ را رفع کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اتمام ساختمان پلاسکو تا پایان امسال / پارکینگ از تعهد ما خارج است

تلاش برای اتمام ساختمان پلاسکو تا پایان امسال / پارکینگ از تعهد ما خارج است