مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-26فرهنگي

23 رمان نوجوان صوتی می شوند


منصور ضابطیان از انتشار 23 عنوان کتاب صوتی از میان بهترین رمان های نوجوان با صدای بازیگران سینما و تلویزیون و گویندگان رادیو در سال 99 خبر داد.

- منصور ضابطیان از انتشار 23 عنوان کتاب صوتی از میان بهترین رمان های نوجوان با صدای بازیگران سینما و تلویزیون و گویندگان رادیو در سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مجموعه کتاب صوتی کانون با عنوان کتاب آوا که در نخستین گام 20 عنوان از کتاب های کودک و نوجوان را در اختیار مخاطبان خود قرار داده بود، در دومین گام 10 عنوان رمان ایرانی و 13 عنوان رمان خارجی را به نوجوانان بالای 12 سال معرفی خواهد کرد.

منصور ضابطیان، مدیر پروژه بخش نوجوان کتاب آوا با اعلام این خبر گفت: در ادامه مشارکت هنرمندان در تولید کتاب های صوتی به زودی 23 عنوان کتاب جدید برای نوجوانان منتشر خواهد شد.

در این مرحله نیز همچون دوره گذشته آثاری مدنظر قرار گرفت که شمارگان بالای آن ها بیان گر میزان استقبال مخاطبان طی چند دهه بوده اند.

او خاطرنشان کرد: خاطره انگیز بودن این آثار و وجوه ادبی آن ها دلیل دیگری برای این تصمیم بود که مخاطب امروزی نیز باید با این آثار آشنا شود.

با همین نگاه 13 عنوان رمان خارجی و 10 عنوان رمان ایرانی با صدای هنرمندان سینما و تلویزیون و گویندگان حرفه ای رادیو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 رمان نوجوان صوتی می شوند

23 رمان نوجوان صوتی می شوند