مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-25سياسي

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: مردم در بحران کرونا خوش درخشیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا آیت اله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز شنبه در آیین آغاز طرح مواسات و کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهید فرجوانی پادادشهر اهواز افزود: همراهی مردم با دولت و نظام اسلامی در کنترل و مهار این ویروس منحوس ، نشانه علاقه مندی مردم به کشور و نظام برخاسته از اراده آنان است واین یک امتحان و آزمون الهی است که ملت ما از این آزمون سخت سربلند بیرون آمده است.

وی با اشاره به کمک نیکوکاران ، نهادها و گروه های جهادی و بسیجی خوزستان به خانوارهای کم بضاعت و نیازمند در ایام کرونایی بیان کرد: آثار و برکات این عمل مومنانه و خالصانه در جامعه به عیان دیده می شود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: شیوع کرونا در بسیاری از کشورها به هرج و مرج و بی نظمی کشیده شده ولی در کشور ما با وجود مشکلات ، مردم در صحنه هستند و تمام و کمال در خدمت به همنوعانی که بر اثر این ویروس آسیب دیدند و معیشت آنان به خطر افتاده پیشتاز هستند و این افتخاری برای ملت بزرگ ایران است.

وی با ابراز ارادت و سپاس از خداوند که چنین گروه های ایثارگر و مخلص در کشور فعال و در صحنه هستند گفت: این صحنه های ایثار و فداکاری در کمتر کشوری دیده می شود و این از برکات خداوند بر کشور ما است و ما شکرگزار آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: مردم در بحران کرونا خوش درخشیدند

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: مردم در بحران کرونا خوش درخشیدند