مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-25اقتصادي

تدارک 400 هزار بسته حمایتی آستان قدس برای محرومین در ماه رمضان


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از سه طرح جدید آستان قدس رضوی برای ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از اثرات ناشی از شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور از جمله توزیع 400هزار بسته حمایتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از سه طرح جدید آستان قدس رضوی برای ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از اثرات ناشی از شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور از جمله توزیع 400هزار بسته حمایتی خبر داد.

محمدحسین استادآقا با تشریح جزییات طرح های آستان قدس رضوی در طول ماه رمضان اظهار کرد: پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی، خادمان خیّر آستان قدس تهیه، بسته بندی و توزیع 12 هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان مشهدی را متعهد شده اند و کار از روز پنجشنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت رضا(ع) آغاز شده است.

وی اضافه کرد: طبق برآوردهای اولیه با افزایش کمک ها در این طرح 30 هزار بسته حمایتی تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع می شود.

استادآقا همچنین با اشاره به اجرای طرح سفره مهربانی توسط معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی به تعداد 100 هزار بسته برای حاشیه نشینان مشهدی، اظهار کرد: اجرای این طرح حمایتی با آغاز شیوع ویروس کرونا در دستور کار این معاونت قرار گرفته و تاکنون 42 هزار بسته شامل مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 400 هزار بسته حمایتی آستان قدس برای محرومین در ماه رمضان

تدارک 400 هزار بسته حمایتی آستان قدس برای محرومین در ماه رمضان