مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-04-25ورزشي

یک شیاد باز هم استقلال را سر کار گذاشت


بارها و بارها برای توصیف شرایط پرسپولیس و استقلال از عبارت «میلیونرهای زاغه نشین» استفاده شده که به نظر بسیار درست و دقیق می رسد.

در چارچوب یک اقتصاد آزاد و فوتبال حرفه ای، - بارها و بارها برای توصیف شرایط پرسپولیس و استقلال از عبارت میلیونرهای زاغه نشین استفاده شده که به نظر بسیار درست و دقیق می رسد.

در چارچوب یک اقتصاد آزاد و فوتبال حرفه ای، پرسپولیس و استقلال می توانستند با روش های متداولی همچون دریافت حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی در ورزشگاه اختصاصی، تبلیغات محیطی، فروش پوشاک، رستوران های زنجیره ای، اپلیکیشن های قدرتمند و .

پول پارو کنند اما تقریبا همه این منافذ مسدود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، روزنامه نگار، در روزنامه همهشری نوشت: شروع کار احمد سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی استقلال واقعا طلایی بود.

او که با وعده های گل درشت و آنچنانی بر این مسند تکیه زده، در نخستین گام مدعی شد بخشی از دستمزد معوقه دیاباته و میلیچ توسط یک هوادار خارج نشین پرداخت شده است.

با این حال هر دو بازیکن موضوع را تکذیب کردند و سپس مشخص شد اسنادی که در این راستا برای آنها ارسال شده، جعلی و تقلبی بوده است! میلیچ می گوید: در کرواسی با هر که راجع به این موضوع صحبت می کنم هاج و واج می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شیاد باز هم استقلال را سر کار گذاشت

یک شیاد باز هم استقلال را سر کار گذاشت