مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:272020-04-25سياسي

سخاوت شهروندان فارس در تامین نیازهای بیمارستانی و مبتلایان به کرونا


علی اکبر رامجردی روز شنبه با بیان اینکه همدلی خیرین سلامت شهرستانهای استان فارس در مهار کرونا از مرز 20 میلیارد ریال گذشت افزود: از ابتدای مبارزه با کرونا خیرین در شهرستان ها با هدایت شوراهای خیرین سلامت هر شهرستان با اهدای 21 میلیارد و 670 میلیون ریال اقدام به مشارکت در این امر کرده اند.

دکتر رامجردی در رابطه با تداوم این تلاش گسترده در استان فارس گفت : شورای خیرین سلامت در شهرستان ها با جهت دهی کمک های خیرین به تهیه تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه تنفس مصنوعی، افزایش ظرفیت تخت های بستری و تهیه ملزومات پیشگیرانه شامل لباس محافظ کادر درمان ، ماسک و لوازم مصرفی بیمارستان های درگیر کمک کرده است.

وی با اشاره به این اینکه 19 میلیارد و620 میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی و 205میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است افزود : این کمک ها صرف تهیه تجهیزات پزشکی و ملزومات پیشگیری از کرونا در همان شهرستان ها شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: تاکنون با همت خیرین فارس مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی به بیمارستانهای فعال در مقابله با کرونا به52 میلیارد ریال رسیده است.

در این رابطه و با هدف کمک به تامین سلامت و معیشت افراد نیازمند و تهیه تجهیزات بیمارستان های درگیر کرونا کارکنان ادارت نیز در این امر خیر سهیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخاوت شهروندان فارس در تامین نیازهای بیمارستانی و مبتلایان به کرونا

سخاوت شهروندان فارس در تامین نیازهای بیمارستانی و مبتلایان به کرونا