مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-25اجتماعي

باد با سرعت 72 کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید


محمد حسن باقری شکیب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت های بعدازظهر افزایش ابر، وزش شدید باد همراه با رگبار پراکنده باران و آذرخش پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده باران در ساعت های عصرگاهی شنبه بیشتر است، اظهار داشت: بارش ها بسیار پراکنده و کوتاه است به طوری که ممکن است در قسمتی از شهر بارش داشته باشیم و در قسمتی دیگر هوا صاف باشد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه برای امروز و فردا سرعت وزش باد در ساعت های بعدازظهر شدید می شود، ادامه داد: روز گذشته سرعت وزش باد در شهر بهار به 90 کیلومتر در ساعت رسید.

وی عنوان کرد: از روز دوشنبه در پی فعالیت این سامانه محلی، دمای هوای بیشتر نقاط استان بین چهار تا 6 درجه سانتی گراد کاهش می یابد و دمای کمینه هوای همدان به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان تاکید کرد: به دلیل وزش باد شدید، از بعد از ظهر امروز غبار محلی همدان را فرامی گیرد و روز یکشنبه غلظت آن بیشتر می شود.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 26 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و رزن با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد با سرعت 72 کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید

باد با سرعت 72 کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید