مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-24سياسي

از کدام در وارد رادیو شدید؟!


جشن مجازی ارمغان اردیبهشت به مناسبت هشتادمین سالروز تولد رادیو در ایران در حالی برگزار شد که با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، معاون صدا، - معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی در برنامه همراه بود.

از جمله صحبت های این پیشکسوتان اشاره به این نکته داشت که از کدام در وارد رادیو شدند؛ از در عشق، کار، زنجیر یا پنجره! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشن مجازی ارمغان اردیبهشت به مناسبت هشتادمین سالروز تولد رادیو در ایران شامگاه 4 اردیبهشت ماه در صفحه رسمی مجموعه هنر لند در اینستاگرام برگزار شد.

اجرای این مراسم را آناهیتا برزویی و قاسمی از نویسندگان و گویندگان رادیو بر عهده داشتند و هر کدام میزبان حضور پیشکسوتان و گفت و گوی آنها درباره 80 سالگی رادیو بودند.

*روزهای تلخ رادیو در دوران جنگ آناهیتا برزویی در بخشی از این مراسم با بیان اینکه رادیو تنها رسانه ای است که همه می توانند با آن پیوند بخورند، به سالهای حضورش در رادیو در زمان جنگ در کرمان اشاره کرد و گفت: سال های جنگ سال هایی بوده که رادیو پیشروتر بود، من تهیه کننده برنامه ای به اسم جنگ جنگ بودم که نامه های خانواده هایی که جوان های شان در جبهه بودند را می خواندم و همچنین مصاحبه های جوانان در جبهه را پخش می کردیم و یکی از پر خاطره ترین روزها را داشتیم اما دوران سختی بود یکسره زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کدام در وارد رادیو شدید؟!

از کدام در وارد رادیو شدید؟!