مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-22اقتصادي

15 هزار تن در اراضی 48 هکتاری پردیسان قم ساکن می شوند


محسن بهشتی روز چهارشنبه دردومین جلسه کمیسیون ماده 5، بیان کرد: در اراضی 48 هکتاری پردیسان مجموعه کاربری ها با خدمات محله در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود درمجموع 4 هزار و 200 واحد مسکونی در اراضی 48 هکتاری شهرک پردیسان احداث و تمام کاربری های آموزشی، درمانی، فضای سبز، خدماتی و مذهبی در داخل همین اراضی احداث می شود.

بهشتی گفت: آماده سازی این اراضی و توسعه زیرساخت های آب، برق، گاز و مخابرات در حال اتمام است و بعد از ساکن شدن مردم دیگر مشکلی ازنظر حفاری های خیابانی در آن شاهد نخواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: بخشی از مجتمع های مسکونی اراضی 48 هکتاری پردیسان ویلایی و بخش عمده آن آپارتمانی است.

وی اضافه کرد: در این اراضی هم سه قسم تراکم کم، متوسط و تراکم ویژه پیش بینی و کاربری های تجاری، آموزشی، مذهبی و خدماتی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ارزش افزوده ای که از این اراضی حاصل می شود در ساماندهی اطراف حرم مطهر و بافت های فرسوده آستان مقدس هزینه خواهد شد.

بهشتی اظهار داشت: با ارزش افزوده حاصل از این طرح، طرح های ساماندهی، تملک اراضی، پروژه های توسعه ای، پیاده راه سازی، ساماندهی بازارچه شیخان، میدان آستانه، خیابان اراک و تجاری های متصل به صحن اتابکی حرم اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تن در اراضی 48 هکتاری پردیسان قم ساکن می شوند

15 هزار تن در اراضی 48 هکتاری پردیسان قم ساکن می شوند