مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-22اقتصادي

177 میلیارد تومان تسهیلات یارانە دار بە بخش صنعت کردستان پرداخت شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: سال گذشته 177 میلیارد تومان تسهلات یارانه دار به بخش صنعت استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان اظهار کرد: سال گذشته در کردستان شعار رونق تولید محقق شد.

وی افزود: در سال گذشته 177 میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت تزریق کردیم که اتفاق بی نظیری بود و امیدواریم در سال جاری نیز این اتفاق بیفتد.

وی همچنین از نحوه پرداخت تسهیلات تبصره 18 به واحدهای صنعتی کردستان انتقاد کرد و گفت: سال گذشته تنها 26 میلیارد تومان معادل 65 صدم درصد پرداختی های کشور از این محل در استان پرداخت شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: با توجه به تداوم تبصره 18 در سال جاری، امیدواریم امسال بانک ها در پرداخت تسهیلات این محل عملکرد بهتری داشته باشند تا تولید استان همچنان رونق داشته باشد.

درە وزمی با بیان اینکە خود را همچنان مکلف بە حمایت از تولید و صنعت استان می دانیم، گفت: تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق جهش تولید، تسهیلات مورد نیاز و مواد اولیە واحدها را تامین کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از بانک ها، دستگاه های خدمات رسان و دیگر دستگاه های اجرایی درخواست کرد همه نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

177 میلیارد تومان تسهیلات یارانە دار بە بخش صنعت کردستان پرداخت شد

177 میلیارد تومان تسهیلات یارانە دار بە بخش صنعت کردستان پرداخت شد