مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-04-22اقتصادي

به زودی قیمت های ماه رمضان را اعلام می کنیم/ رفع کمبود برنج و شکر


رییس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به حل مشکل کمبود شکر و برنج در بازار، گفت: اتاق اصناف به زودی قیمت حلیم بادمجان، آش، زولبیا و بامیه ماه رمضان در اصفهان را اعلام خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به حل مشکل کمبود شکر و برنج در بازار، گفت: اتاق اصناف به زودی قیمت حلیم بادمجان، آش، زولبیا و بامیه ماه رمضان در اصفهان را اعلام خواهد کرد.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تنظیم بازار اصفهان در آستانه ماه رمضان، اظهار کرد: پیشتر به دلیل برخی محدودیت ها در توزیع شکر و برنج، شاهد افزایش قیمت هر دو محصول در بازار بودیم.

وی افزود: برای حل این موضوع، ستاد تنظیم بازار کشور تناژهایی متفاوتی از شکر و برنج را به استان های مختلف اختصاص داد و در اصفهان نیز هر دو محصول در مراکز فروش بزرگ توزیع خواهد شد.

رییس اتاق اصناف اصفهان درباره تأمین گوشت و مرغ در ماه رمضان، گفت: با توجه به تولید انبوه گوشت و مرغ، مشکلی در بحث تنظیم بازار نداریم.

جهانگیری با تأکید بر اینکه خوشبختانه در تأمین سایر کالاها کمبودی نداریم، اظهار کرد: به زودی نیز قیمت حلیم بادمجان، آش، زولبیا و بامیه ماه رمضان در اصفهان را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره ضرورت رعایت موارد بهداشتی در واحدهای غذایی و شیرینی فروشی ها با توجه به شیوع کرونا، توضیح داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی قیمت های ماه رمضان را اعلام می کنیم/ رفع کمبود برنج و شکر

به زودی قیمت های ماه رمضان را اعلام می کنیم/ رفع کمبود برنج و شکر