مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-04-22سياسي

221 واحد صنعتی کردستان در سال 98 از گاز طبیعی بهره مند شدند


گازرسانی به 215 واحد صنعتی در سال 98 برنامه ریزی شد که تا پایان سال 221 واحد صنعتی در استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، احمد فعله گری اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال 98 گازرسانی به صنایع جهش بسیار مطلوبی را تجربه کرده است.

وی افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید، برنامه ریزی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد و گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به اهمیت گازرسانی به صنایع اشاره کرد و ادامه داد: با توسعه شبکه گازرسانی و تامین سوخت واحدهای صنعتی و تولیدی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده تولیدات، اشتغال زایی، مهاجرت معکوس به روستاها، پایداری محیط زیست را نیز برای مردم منطقه به ارمغان آورده و باعث ارتقاء شاخص های رفاه شده است.

فعله گری یادآور شد: هزار و 113 واحد صنعتی مطابق مصوبه شورای اقتصاد در استان کردستان شناسایی شده است که از این تعداد 63 واحد غیرفعال است.

وی بیان کرد: جمع کل واحدهای گازدار شده صنعتی براساس مصوبه شورای اقتصاد تا قبل از مصوبه در سال 95 تعداد 99 واحد، سال 95 تعداد 30 واحد، در سال 96 تعداد 83 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

221 واحد صنعتی کردستان در سال 98 از گاز طبیعی بهره مند شدند

221 واحد صنعتی کردستان در سال 98 از گاز طبیعی بهره مند شدند