مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-04-22سياسي

مرکز اطعام مهدوی در کارخانه آونگان آغاز به کار کرد


نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان توسط موکب امام علی(ع ) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک  نجفی نظام آبادی ریاست ستاد  در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی (طرح همسفره) در کارخانه آونگان اراک  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اظهار کرد: در آستانه ماه پر فیض رمضان گره گشایی از کار نیازمندان در اولویت برنامه های همه دستگاه ها قرار دارد و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان  نیز همچون گذشته در صف اول رفع احتیاجات نیازمندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف کاهش مشکلات اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور با مشارکت  کمیته امداد، سپاه ، بنیاد غدیر  ، آستان قدس رضوی ، خیرین و موکبداران  آغاز شده است، تأکید کرد: در همین زمینه طرح اطعام مهدوی (همسفره) با هدف تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، امروز با افتتاح نخستین مرکز با حمایت موکب امام علی (ع ) مستقر در نجف اشرف در شهر اراک آغاز به کار کرد.

ریاست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی با اشاره به تأکیدات همه ساله مقام معظم رهبری برای ارائه افطاری ساده به نیازمندان خاطرنشان کرد: موکبهای استان در شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اطعام مهدوی در کارخانه آونگان آغاز به کار کرد

مرکز اطعام مهدوی در کارخانه آونگان آغاز به کار کرد