مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-04-21پزشكي

وضعیت بیماران نادر در بحران کرونا


مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر با بیان اینکه بیماران نادر با توجه به بیماری زمینه ای که دارند بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس جدید هستند، گفت: - مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر با بیان اینکه بیماران نادر با توجه به بیماری زمینه ای که دارند بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس جدید هستند، گفت: البته خوشبختانه با آموزش هایی که بیماران نادر طی این مدت دریافت کردند، میزان ابتلای آنها به کووید 19 بسیار کمتر از چیزی بود که فکرش را می کردیم.

حمیدرضا ادراکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه زمان دقیقی از تولید دارو و واکسن کروناویروس را نمی توان متصور شد، گفت: مردم به هرحال باید از این وضعیت خاص عبور کنند که این امر نیز جز با مراقبت های فردی، بهداشتی و محیطی میسر نخواهد شد.

کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر کووید19 که در روزهای جاری شاهد آن هستیم، نتیجه تعطیلات هفته دوم عید و به خصوص روز 13 بدر است که اکنون نمود بیرونی و نتیجه آن قابل مشاهده است.

وی افزود: اگر نتایج به دست آمده فعلی بازتاب واقعی تعطیلات هفته دوم عید و رعایت موارد بهداشتی باشد، باید دید بازتاب روزهای کنونی که بازگشایی ها صورت گرفته است، چقدر خواهد بود.

از سوی دیگر نمی توان از زندگی غافل شد و جلوی کار و چرخه اقتصادی را گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیماران نادر در بحران کرونا

وضعیت بیماران نادر در بحران کرونا