مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-04-21دانش

بستر های مناسب برای آموزش مجازی دانشجویان دارای معلولیت وجود ندارد


سجاد ویسمه، مسئول کانون توانا دانشگاه آزاد اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مشکلات دانشجویان دارای معلولیت در آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: - مسئول کانون توانا دانشگاه آزاد اراک گفت: بستر های مناسب برای آموزش مجازی دانشجویان دارای معلولیت وجود ندارد و مسئولان باید برای حل این مساله اقدام جدی انجام دهند.

سجاد ویسمه، مسئول کانون توانا دانشگاه آزاد اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مشکلات دانشجویان دارای معلولیت در آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد در حال حاضر بخش قابل توجهی از جامعه معلولین را در خود جای می دهد و این افراد با تکیه بر توانمندی ها و استعداد های خود، توانسته اند به مدارج علمی عالی دست یابند.

ویسمه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بار ها برای ایجاد بستر های مناسب برای فعالیت معلولان تأکید کرده اند، گفت: متأسفانه در سایت های آموزش مجازی از سوی نهاد رهبری برای استفاده دانشجویان دارای معلولیت باعث شده، این دانشجویان نتوانند از کلاس های مجازی در دانشگاه خود بهره ببرند و به این صورت از همکلاسی های خود عقب می مانند.

مسئول کانون توانا دانشگاه آزاد اراک بیان کرد: ما خواستار ایجاد بستر های مناسب آموزش مجازی هم از سوی دانشگاه آزاد و هم نهاد رهبری برای دانشجویان دارای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر های مناسب برای آموزش مجازی دانشجویان دارای معلولیت وجود ندارد

بستر های مناسب برای آموزش مجازی دانشجویان دارای معلولیت وجود ندارد