مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-04-21سياسي

نماینده زنجان: دغدغه مادی و معنوی فرهنگیان مرتفع شود


علی وقفچی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در نطق میان دستور خود با تبریک هفته کارگر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: من همواره مدافع عملی نظام، رهبری و همه ارزش های انسانی در طول دوره نمایندگی بوده و از مقامات قضایی استان استدعا دارم به ادعاهای بی پایه و اساس و بدون ادله قانونی هیات اجرایی شهرستان زنجان رسیدگی کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: با اعتقاد و ایمان راسخ به مردمی که با شعار رای پاک، رسالت سنگین نمایندگی را بر عهده من گذاشته اند اعلام می کنم کوچکترین خیانتی نسبت به سوگندی که یاد کردم از نظر مالی اخلاقی و سیاسی نکرده ام و با ایمان قلبی اعلام می کنم در 4 سال دوره نمایندگی حتی کوچکترین فعالیت اقتصادی شرعی و قانونی به دلیل مشغول بودن شبانه روز به انجام رسالت سنگین و قانونی ام، نداشته ام.

وقفچی خاطرنشان کرد: صمیمانه همه کسانی که با توان کامل در مقابله با بیماری کرونا ایثار و فداکاری کرده اند به خصوص وزیران، نیروهای ستادی، پزشکان، پرستان، بهورزان و خدمتگزاران وزارت بهداشت و درمان قدردانی می کنم.

وی بیان داشت: همچنان با وجود اینکه بارها مصاحبه کرده ام و حتی به صورت قانونی در صحن مجلس مطرح کرده ام متاسفانه این باور تحقق نیافته و عملی نشده که پایه و اساس یک نظام پایدار بر پایه عدالت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده زنجان: دغدغه مادی و معنوی فرهنگیان مرتفع شود

نماینده زنجان: دغدغه مادی و معنوی فرهنگیان مرتفع شود