مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-04-20سياسي

اجرای تعهدات سفر رییس جمهور، مشکل فاضلاب «دیلم» را حل می کند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: امیدواریم تعهدات سفر رییس جمهور سریعتر تخصیص یابد تا بتوانیم فاضلاب دیلم را به سرانجام برسانیم و مشکلات مردم برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، عبدالحمید حمزه پور بعدازظهر امروز در نشست شورای آب این شهرستان، اظهار داشت: با استفاده از ایستگاه پمپاژ و همچنین راه اندازی مخازن، شهرستان دیلم و روستاهای آن بیمه خواهند شد؛ در خصوص مخزن شهر امام حسن پیمانکار آن انتخاب شده و به زودی کار را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل آب وفاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه مطالعات فاضلاب، خط اصلی مناطق فرهنگیان و خیابان ساحلی در مرحله مناقصه است، افزود: به دلیل بافت زمین این منطقه سرعت اجرای فاضلاب آن کند خواهد بود که سعی کردیم ترانشه وار پیش برویم تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

وی با اشاره به ارتقاء تصفیه خانه برای سراسر دیلم، عنوان کرد: کل هزینه فاضلاب دیلم از زمان آغاز تا امروز 28 میلیارد تومان بوده است و حدود سه هزار مشترک در شهرستان دیلم وجود دارد، همچنین در سال گذشته 400 انشعاب مشخص شده که بتوانیم مشترکین متفرقه را وارد مدار بهره برداری کنیم.

حمزه پور تاکید کرد: امیدواریم تعهدات از محل سفر رییس جمهور تخصیص یابد تا بتوانیم فاضلاب دیلم را به سرانجام برسانیم و مشکلات مردم برطرف شود؛ پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعهدات سفر رییس جمهور، مشکل فاضلاب «دیلم» را حل می کند

اجرای تعهدات سفر رییس جمهور، مشکل فاضلاب «دیلم» را حل می کند