مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:262020-04-19سياسي

گذر تاریخی در محله عودلاجان بهسازی می شود


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای عملیات عمرانی بهسازی محیطی گذرهای شهید جاویدی (میرزا محمود وزیر) – هداوند و مدرس خبر داد.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای عملیات عمرانی بهسازی محیطی گذرهای شهید جاویدی (میرزا محمود وزیر) – هداوند و مدرس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری با بیان اینکه گذر شهید جاویدی (میرزا محمود وزیر) در محله امامزاده یحیی از گذرهای تاریخی و ارزشمند محله عودلاجان و تهران صفوی است، عنوان کرد: این گذر به علت توسعه های پی در پی شهری طی ادوار گذشته و عدم توجه به ارزشهای بافت تاریخی مرکز تهران به تدریج کارکرد اصلی خود را از دست داده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: استقرار فعالیت های ناسازگار با سکونت (همچون کارگاه، تولیدی و انبار) باعث شده تا به مرور زمان شاهد کاهش شاخص های کیفیت زندگی و افت قابل توجه سکونت در این محدوده باشیم.

علی اکبری با اشاره به اینکه پروژه بهسازی گذر میرزا محمود وزیر با هدف احیا استخوان بندی محله، ارتقای کیفیت محیطی و افزایش تمایل به سکونت در این محله تاریخی در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفته است، تصریح کرد: در اجرای این پروژه علاوه بر ارتقای کیفیت کالبدی فضاها و بازسازی بخش های از دست رفته، تأمین کارآیی مطلوب، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر تاریخی در محله عودلاجان بهسازی می شود

گذر تاریخی در محله عودلاجان بهسازی می شود