مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:162020-04-19اقتصادي

پارسال26 پروانه استاندارد برای فرآورده های تولیدی بروجرد صادر شد


عنایت شرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیمات کمیته علائم مرکز استان، در مجموع 86 مورد تمدید، صدور، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی انجام گرفته است که از این تعداد 26 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده هایی از قبیل ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، نمک خوراکی ید دار، آجر رسی، فیلتر هوا خودرو، بلوک پلی استایرن و بتن آماده انجام شد و 60 مورد نیز تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفت.

وی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد یک هزارو 39 مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش توسط کارشناسان اداره استاندارد انجام شد.

رییس اداره استاندارد بروجرد بیان کرد: هم چنین یک هزارو 331 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفت که در این بازرسی ها، 185 کالای مغایر با استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری کالاهای مغایر انجام گردید.

شرفی بیان کرد: در راستای کنترل میزان فروش و حفظ حقوق مردم، در سال گذشته تعداد 161 مورد آزمون دوره ای بر روی ترازوهای واحدهای صنفی شهرستان انجام و 60 مورد پلمب گذاری گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسال26 پروانه استاندارد برای فرآورده های تولیدی بروجرد صادر شد

پارسال26 پروانه استاندارد برای فرآورده های تولیدی بروجرد صادر شد