مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-18اقتصادي

نوید سال پر آب به کشاورزان/ سرریز شدن سد شهید رجایی ساری برای بار هفتم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: پس از مشاهده سرزیر شدن مکرر سد شهید رجایی می توانیم نوید سالی پرآب را به کشاورزان مازندرانی بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در بازدید از سد شهید رجایی ساری، اظهار کرد: رویداد خوب در بحث منابع آبی مازندران این است که این سد در طی ماه اخیر هفت بار سرریز شد، این موضوع می تواند نویدبخش سالی پر آب برای کشاورزان جهت کشت و تولید محصولات کشاورزی، باغی و زارعی استان باشد.

وی افزود: صرفه جویی و جلوگیری از هدررفت آب در استان مازندران ضرورت داد و باید در مصرف آب مدیریت لازم را اعمال کرده و از استفاده بی مورد  آب جلوگیری کنیم تا از این نعمت الهی در موارد مختلف از جمله کشاورزی بهره برداری شود.

رازجویان تصریح کرد: رعایت پروتکل های مورد نیاز در این حوزه از اولویت های اصلی است تا در سال جهش تولید شاهد تولید چند برابری محصولات کشاورزی و زراعتی نسبت به سال های قبل بوده و شاهد شکوفایی بیشتر بخش کشاورزی با توجه به میزان ذخیره آبی در پشت سدهای استان باشیم و قدم های محکم تری در این بخش برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ ظرفیت آب سد شهیدرجایی ساری 162.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید سال پر آب به کشاورزان/ سرریز شدن سد شهید رجایی ساری برای بار هفتم

نوید سال پر آب به کشاورزان/ سرریز شدن سد شهید رجایی ساری برای بار هفتم