مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 15:352020-04-17اقتصادي

گلایه های اصناف از تصمیمات شتاب زده کرونایی/ درخواست برای مشکل سامانه بازاریان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رمدانی امشب  در جلسه پیگیری بحران کرونا در بازار که در استانداری مازندران برگزار شد با انتقاد از برخی تصمیمات کرونایی، اظهار کرد: اصناف استان از همه تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تمکین کردند اما برخی تصمیمات شتاب زده موجب گله مندی آنان شد.

وی به عدم رعایت فاصله اجتماعی و پرتکل های بهداشتی در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اشاره کرد و افزود: بازارها که با همکاری کامل تعطیل شدند و برخی واحدهای صنفی نظیر سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها، عرضه کنندگان گوشت، مرغ و ماهی، نانوایی ها و غیره به عنوان صنوف کم خطر فعالیتشان بلامانع اعلام شد با رعایت کامل مسائل بهداشتی فعالیت کردند.

  رمدانی عنوان کرد: مشاهده شد که در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای با ازدحام زیاد و عدم رعایت مسائل بهداشتی سلامت مردم به خطر افتاد و این تناقض رفتاری موجب گله مندی صنوف مختلف شد.

 این مسؤول از استقبال اصناف مرکز استان از سامانه طرح فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا خبر داد و  گفت: اصناف مرکز استان استقبال خوبی از سامانه طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا داشتند ولی مشکلات ارتباط با سرور مرکزی و مسائل فنی در این سامانه موجب شد تا بسیاری از اصناف و بازاریان از ثبت مشخصات در این سامانه باز بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های اصناف از تصمیمات شتاب زده کرونایی/ درخواست برای مشکل سامانه بازاریان

گلایه های اصناف از تصمیمات شتاب زده کرونایی/ درخواست برای مشکل سامانه بازاریان