مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-17دانش

شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی


دانشگاه خوارزمی شرایط ثبت نام غیرحضوری کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 1399-1400 این دانشگاه را اعلام کرد.

- دانشگاه خوارزمی شرایط ثبت نام غیرحضوری کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 1399-1400 این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شرایط ثبت نام غیر حضوری کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه خوارزمی اعلام شد.

دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده تدابیری جهت حداقل تردد دانشجویان در مناطق مختلف به دانشگاه برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری پیش بینی شده است که دستورالعمل آن به شرح زیر است : براساس اعلام دفتر استعداد درخشان دانشگاه خوارزمی، ثبت نام در فراخوان پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون برای همه متقاضیان حائز شرایط موجود در فراخوان الزامی است.

متقاضیان می بایست نسبت به ثبت نام خود با توجه به فرایند موجود در فراخوان تا 15 شهریور اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، صرفا دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه خوارزمی ضروری نیست که به تکمیل و بارگزاری فرم مربوط به احراز رتبه متقاضی و فرم شماره 2 مربوط به آخرین معدل متقاضی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی

شرایط ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی