مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 20:452020-04-16ورزشي

مردی با دستانی پر از هندوانه در شمشیربازی ایران!


انتخاب محسن وحدانی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون شمشیربازی در روزهای گذشته انتقادات زیادی را به همراه داشت چرا که سابقه مدیریتی در ورزش نداشته و تنها به عنوان روابط عمومی، - چند روز پیش فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی، مدیر روابط عمومی این فدراسیون را به عنوان سرپرست دبیری معرفی کرد.

محسن وحدانی که حدود 13 سال است به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون شناخته می شود، از سوی رییس فدراسیون سرپرست دبیری شد تا او جانشین یعقوبیان سرمربی فعلی تیم ملی در این سمت شود.

شاید برخی حضور اصحاب رسانه را در کادر اجرایی فدراسیون ها تایید نکنند اما آن چه که امروز مورد نقد است سابقه کاری وحدانی در شمشیربازی است.

او در حالی به این سمت منصوب شد که دست به شمشیر نبوده و تهیه کنندگی برنامه های ورزشی و البته کار در رسانه ها را در کارنامه دارد! با این حال صرف حضور او به عنوان فردی از رسانه در سمت دبیری فدراسیون قابلیت نقد زیاد ندارد بلکه سابقه و تجربه ناکافی او برای مدیریت جای بحث دارد.

ضمن اینکه روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی نیز در سال های اخیر جزو موارد مورد انتقاد خبرنگاران این حوزه بوده است چرا که هیچ گاه منبع اطلاع رسانی سریع و مناسبی برای اصحاب رسانه نبود و به نظر نمی رسد حداقل در این سمت بتوان نمره قبولی را به وحدانی داد؛ هرچند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی با دستانی پر از هندوانه در شمشیربازی ایران!

مردی با دستانی پر از هندوانه در شمشیربازی ایران!