مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-16اقتصادي

ارز گم نمی شود/ دیوان محاسبات باید در نیمه دوم 98 گزارش می داد


در پی طرح مباحثی از سوی دیوان محاسبات مبنی بر گم شدن 4.

8 میلیارد ارز وارداتی، یک کارشناس اقتصادی اظهار کرد که به دلیل مشخص بودن مجرا، میزان و افرادی که به آن ها ارز تخصیص یافته؛ - در پی طرح مباحثی از سوی دیوان محاسبات مبنی بر گم شدن 4.

8 میلیارد ارز وارداتی، یک کارشناس اقتصادی اظهار کرد که به دلیل مشخص بودن مجرا، میزان و افرادی که به آن ها ارز تخصیص یافته؛ امکان گم شدن ارز وجود ندارد.

از سوی دیگر گزارش دیوان محاسبات باید در اوایل نیمه دوم سال 98 ارائه می شد و در ضمن باید مشخص شود که آیا این گزارش قبل از طرح در مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه ارائه شده یا ارز تخصیص داده شده در سال 97 تداوم آن در سال 98 هم مورد بررسی قرار گرفته یا خیر.

  حیدر مستخدمین حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره گزارش دیوان محاسبات درخصوص ارز واردات کالاها، اظهار کرد: گزارش دیوان محاسبات که مربوط به سال 97 است بهتر بود که در آن به این نکته هم توجه می شد که برای سال های بعد مخارج ارزی سال 97 مورد بررسی قرار گرفته یا خیر؟ چون اکنون ما در فروردین سال 99 هستیم و گزارش تخصیص بودجه سال 97 ارائه شده است؛ بنابراین 17 ماه از فرآیند عملیات سال 97 را سپری کرده ایم.

ممکن است در این مدت خیلی اتفاق پیش آمده باشد که یکی از این اتفاق ها این باشد که ارز تخصیص یافته، اما هنوز رفع تعهد ارزی صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز گم نمی شود/ دیوان محاسبات باید در نیمه دوم 98 گزارش می داد

ارز گم نمی شود/ دیوان محاسبات باید در نیمه دوم 98 گزارش می داد