مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-16اجتماعي

شبکه آموزشی شاد در چهارمحال و بختیاری فعال شد


فرحناز قائدامینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 34 هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) عضو و فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: حدود 4 هزار نفر مدیر و آموزگار دوره ابتدایی نیز آموزش های لازم برای تدریس دروس در بستر این شبکه را فرا گرفته اند و آماده برگزاری کلاس های درس در فضای این شبکه شده اند.

قائدامینی تصریح کرد: زمینه برای عضویت دانش آموزان مقطع متوسطه نیز فراهم شده است و به زودی کلاس های درس این مقطع نیز در شبکه شاد راه اندازی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شبکه شاد فضای ایمن و مناسبی را برای تداوم سال تحصیلی فراهم کرده است، اظهار داشت: در این شبکه علاوه بر ارتباط دانش آموز با معلم، زمینه برای ارتباط و تعامل والدین با معلمان نیز فراهم است.

قائدامینی، پیگیری مشکلات در راستای نصب و راه اندازی شبکه شاد در استان را ضروری دانست و گفت: پشتیبانی فنی از شبکه شاد، ارائه راهکارهای آموزشی مناسب برای نصب شبکه و پاسخگویی به سوالات مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان در این خصوص و تهیه راهنمایی های آموزشی در دستورکار قرار دارد.

وی در خصوص نحوه بهره مندی دانش آموزان مناطق سخت گذر و کم برخوردار استان از فعالیت های آموزشی نیز گفت: با شیوع ویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آموزشی شاد در چهارمحال و بختیاری فعال شد

شبکه آموزشی شاد در چهارمحال و بختیاری فعال شد