مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-16فناوري

تنها کتابخانه منطقه مرزی جرگلان خراسان شمالی اینترنت ندارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با تایید این مطلب، فراهم کردن دسترسی کتابخانه سعدی روستای کلاته ابریشم به اینترنت و اتصال آن به سامانه کتابخانه ها را خارج از توان این نهاد دانست و گفت: ایجاد زیرساخت های اینترنتی در این روستا بر عهده اداره کل مخابرات شهرستان است.

علی محمدجهانی روز پنجشنبه افزود: پیرو نشست هایی که با فرمانداری شهرستان داشته ایم، قرار براین شد تا حدودی هزینه های دسترسی کتابخانه به اینترنت را فرمانداری تقبل کند که با شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت اهل سنت منطقه، تاکنون 200 جلد کتاب در زمینه فقه اهل سنت برای این نهاد فرهنگی تهیه شده است، افزود: اگر چه بیشتر اعضای این کتابخانه کودکان و نوجوانان هستند، اما وظیفه این اداره فقط تهیه کتاب های درسی نیست به گونه ای که کمبود برخی منابع و کتاب های کمک درسی فقط به این روستا اختصاص ندارد بلکه در سایر روستا ها و حتی در بجنورد نیز این کمبود وجود دارد.

بایرام گلدی یکی از اعضای فعال با بیان اینکه بیشترین مراجعه کننده به این کتابخانه، کودکان و نوجوانان هستند، اظهار داشت: علاوه بر کمبود کتاب های کمک درسی و داستان در این کتابخانه، کتاب هایی با مضمون روان شناسی، ادبیات و تاریخ نیز عمده نیاز مخازن کتابخانه است که در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کتابخانه منطقه مرزی جرگلان خراسان شمالی اینترنت ندارد

تنها کتابخانه منطقه مرزی جرگلان خراسان شمالی اینترنت ندارد