مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-15بين الملل

«وارن» از «بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد


«الیزابت وارن» به صورت رسمی حمایت خود را از «جو بایدن» به عنوان نامزد انتخاباتی آتی آمریکا برای رقابت های ریاست جمهوری اعلام کرد.

- الیزابت وارن به صورت رسمی حمایت خود را از جو بایدن به عنوان نامزد انتخاباتی آتی آمریکا برای رقابت های ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، الیزابت وارن ، نامزد سابق رقابت های درون حزبی دموکرات ها در آمریکا، چندی پس از کناره گیری از این رقابت ها حال حمایت خود را از جو بایدن به عنوان شانس نخست حزب موکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا اعلام کرد.

وارن در حساب کابری خود در توئتیر اعلام کرده که در این زمان بحرانی، خیلی مهم است که رییس جمهور بعدی آمریکا اعتبار و اعتماد آمریکایی ها را بازگرداند، و من جوبایدن را به عنوان کسی در نظر دارم که به بازسازی ملت ما کمک می کند.

این سناتور آمریکایی در ادامه همچنین گفته است که او با افتخار بایدن را به عنوان رییس جمهور (بعدی) آمریکا قبول دارد.

حدود یک ماه پیش، الیزابت وارِن دو روز پس از شکست در رقابت انتخاباتی موسوم به سه شنبه بزرگ تصمیم به کناره گیری از رقابت های درون حزبی دموکرات ها گرفت.

هرچند کارزار انتخاباتی وارِن توانست او را در طول پاییز در صدر نظرسنجی ها نگاه دارد، اما با گذر زمان او از گردونه رقابت ها عقب افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وارن» از «بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد

«وارن» از «بایدن» برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد