مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 13:002020-04-15اجتماعي

عمر آسفالت ریزی تبریز حداقل به 10 سال افزایش می یابد


با تمهیداتی که برای تولید آسفالت در تبریز در نظرگرفته شده، کیفیت آسفالت ریزی افزایش خواهد داشت و تلاش می کنیم حداقل عمر آسفالت تبریز را به 10 سال افزایش دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عمرانی شهرداری تبریز گفت: با تمهیداتی که برای تولید آسفالت در تبریز در نظرگرفته شده، کیفیت آسفالت ریزی افزایش خواهد داشت و تلاش می کنیم حداقل عمر آسفالت تبریز را به 10 سال افزایش دهیم.

محمدحسین اسحقی در بازدید رییس شورای شهر تبریز و اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر از پروژه های عمرانی تبریز، گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم در بالاترین کیفیت است، چنانکه تلاش داریم با استفاده از پتانسیل های موجود کیفیت آسفالت استفاده شده، در معابر شهر تبریز را افزایش دهیم.

وی با اشاره به لزوم تهیه سنگ شکن و معدن ماسه برای کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز، گفت: در شرایطی که اوضاع مالی شهرداری تبریز خوب نیست تمامی توان خود را برای تهیه سنگ شکن به کار گرفته ایم تا هرچه سریع تر این نیاز نیز برطرف شود.

معاون عمرانی شهردار تبریز در بازدید از مراحل احداث پل همسان کابلی، گفت: اتمام این پروژه کمک شایانی به کاهش بار ترافیکی محدوده پل کابلی خواهد داشت و موجب صرفه جویی در زمان مسافرت درون شهری تبریز نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر آسفالت ریزی تبریز حداقل به 10 سال افزایش می یابد

عمر آسفالت ریزی تبریز حداقل به 10 سال افزایش می یابد