مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-15اقتصادي

پارسال 85 کیلومتر از کانال ها و شبکه آبیاری دشت ساوه لایروبی و زهکشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، حسین اکبری روز چهارشنبه گفت: در سال 1398 همچنین عملیات تسطیح، رگلاژ و خاکریزی جاده دسترسی به طول 35 کیلومتر، لایروبی و اصلاح مسیر کانال و زهکشی به طول بیش از 50 کیلومتر و عملیات بتنی و اصلاح خطوط (لاینینگ) به حجم 50 مترمکعب در شهرستان ساوه انجام شد.

به گفته او، اجرای 180 مترمکعب زیرساخت سنگ و سیمان و بیش از 250 مترمکعب عملیات توری سنگی و نصب و اصلاح دریچه های آبیاری برای کنترل و تحویل حجمی آب از جمله دیگر اقدامات این شرکت در راستای حفاظت، نگهداری مناسب، مدیریت و بهره برداری بهینه از کانالها و شبکه آبیاری دشت ساوه در سال گذشته بود.

اکبری ادامه داد: این عملیات با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال از محل منابع جاری شرکت آب منطقه ای مرکزی صورت گرفته است.

وی با اشاره به سرریز شدن سد الغدیر ساوه در سال گذشته که پس از 24 سال اتفاق افتاد، افزود: ذحایر آبی این سد باعث افزایش امید و توسعه فعالیت های کشاورزی در میان مردم منطقه شد و این مساله اهمیت مرمت و بازسازی بخشهایی از شبکه برای بهره برداری بهینه را افزون تر از قبل کرد.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای مرکزی با اشاره به ناکافی بودن اعتبارات برای اجرای این عملیات و بهره برداری بهینه از شبکه آبیاری دشت ساوه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسال 85 کیلومتر از کانال ها و شبکه آبیاری دشت ساوه لایروبی و زهکشی شد

پارسال 85 کیلومتر از کانال ها و شبکه آبیاری دشت ساوه لایروبی و زهکشی شد