مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-14سياسي

آموزش و پرورش هرچه سریعتر وضعیت مدارس را تعیین تکلیف کند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس شد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی دانش آموزان همچنان در شرایط مبهم و نامعلوم آموزشی به سر می برند، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت مدارس شد.

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان گفت: تجربه دوماه اخیر و آموزش دانش آموزان بر پایه فضای مجازی نشان داده که نمی توان آموزش را تنها در این فضا متمرکز کرد و دانش آموزان نیازمند حضور در مدارس و کلاس های درس هستند.

حسینی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی امکان حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و تلاش برای تعطیل نشدن آموزش علیرغم تعطیلی مدارس اقدامی قابل تقدیر است، در عین حال گفت: شاید آموزش مجازی در دو ماه اخیر مثبت بوده باشد اما تداوم آن نیازمند بررسی های بیشتر و توجه به تجارب جهانی در این زمینه است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه دسترسی همه دانش آموزان در سراسر کشور چه به لحاظ سخت افزاری و همچنین نرم افزاری برای بهره گیری از آموزش مجازی میسر نیست، تاکید کرد: دانش آموزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش هرچه سریعتر وضعیت مدارس را تعیین تکلیف کند

آموزش و پرورش هرچه سریعتر وضعیت مدارس را تعیین تکلیف کند