مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-14ورزشي

درصدی از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان به زودی پرداخت می شود


هادی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره شرایط جامعه و شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: در این مقطع نمی توان به برقراری تمرینات فوتبال فکر کرد چراکه به طور قطع سلامتی انسان ها از هر چیزی با ارزش تر بوده و امیدواریم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

وی افزود: در این شرایط آماده نگاه داشتن بازیکنان برای همه تیم ها بسیار سخت بوده و تنها از طریق شبکه های مجازی پیگیر تمرینات بازیکنان در منازلشان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با گریزی به وضعیت امتیازاتی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در نیم فصل نخست امتیازات بسیار خوبی را کسب کردیم اما در نیم فصل دوم مشکلات بسیاری از جمله اشتباهات داوری، نبود زمین تمرین به دلیل شرایط آب و هوایی و عدم تقویت تیم کمی ما را دچار مشکلات کرد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر یک بازی عقب افتاده نسبت به تیم های بالای جدول برابر شهرداری فومن دارد و 3 امتیاز اروند خرمشهر در نیم فصل دوم نیز برای این تیم هنوز محسوب نشده و با این امتیازات جایگاه خوبی در جدول خواهیم داشت.

وی با اشاره مطرح شدن مسائل مالی تیم فوتبال شهرداری همدان نیز گفت: مسائل مالی در این باشگاه شاید کمی دیر یا زود شود اما تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از خوش حساب ترین باشگاه های ایران در تسویه حساب های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدی از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان به زودی پرداخت می شود

درصدی از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان به زودی پرداخت می شود