مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-13اجتماعي

راه اصلی دولت آباد - باخرز مسدود شد


ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انسداد جاده در حد فاصل روستای صفی آباد و قلعه نو در حوزه شهرستان زاوه روی داده است و در حال حاضر تردد خودروها در این جاده از باند جدید احداث شده امکان پذیر است.

وی ادامه داد: علاوه بر این راه اصلی همچنان دو جاده فرعی و 15 راه روستایی در 9 شهرستان استان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به قطع بارش ها در راه های استان اشاره و بیان کرد: جاده های نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده تنها جاده های فرعی مسدود در خراسان رضوی هستند که در حوزه شهرستان جوین قرار دارند.

نصری افزود: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، مسیرهای روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه های روستایی مسدود در استان هستند.

وی ادامه داد: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب، راه های عمارت - دیزادیز، امام وردی خان - یادگار و دوغایی در شهرستان قوچان، چهارده - رزاق در خواف و راه روستایی منج - دشتاب در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش های شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اصلی دولت آباد - باخرز مسدود شد

راه اصلی دولت آباد - باخرز مسدود شد